wtorek, 21 grudnia 2010








Sewing is really nice ,but when you buy a lot of cute material and at home you figure that your machine have problems with this type of material..... ughhh...really unpleasant feeling. I'm going to haberdashery for some help.
tłumaczenie:
Szycie jest naprawdę świetne, ale gdy kupisz dużo ładnego materiału i w domu zorientujesz się, że maszyna ma problemy z tego typu materiałem(dzianina;/)
ughhh..bardzo nieprzyjemne uczucie.
Idę do pasmanterii po pomoc..! :P





What colors do you like to 'wear' ? I when i open my closet see 2 oposite types.
pastel colors, powder pink, beige, white and ... gray, green, brown and red, hard blue, black, pink, orange.. :) This strong colors it's rather in my party clothes ;)
I'm going to do some palet and maybe a photos of my collection of heels! <3

Jakie kolory lubisz "zużycie"? I kiedy otwieram szafę zob. 2 przeciwstawne typy.
pastelowe kolory, pudrowy róż, beż, biały i ... szare, zielone, brązowe i czerwone, twarde niebieski, czarny, różowy, pomarańczowy ... :) To mocne kolory to raczej w ubraniu strony;)
Mam zamiar zrobić kilka palet, a może zdjęcia mojej kolekcji obcasy! <3









. sweterek jeszcze parę dni! Klik mogę obniżyć cenę ;)

5 komentarzy:

Eve Gore pisze...

cudowne zdjęcia!

Ka. pisze...

1, 2, 5, 6 cudowne <3333

Panna Lila pisze...

Jupii pierwsza osoba która dodała mnie do obserwowanych, jak miło:) Bardzo fajne zdjęcia pokazujesz, czekam na jakieś następne posty;)

Marta pisze...

u mnie od lat rządzą szarości w szafie

Anonimowy pisze...

zdjecia są swietne:) dodaja klimatu..